söndag 16 augusti 2009

Huvudvärk

Jag fick en släng av huvudvärk i morse när jag trodde att DN skulle utebli även denna söndag. Men, som av ett under kom postens gula budbil vid 9.30 tiden. Chauffören blev konfunderad när han kom upp och såg mitt namn på 2 lägenhetsdörrar - och han valde att stoppa in tidningen i ettan. Men det var ju nära för mig att hämta den. Jag har också fått ett erbjudande av DN att under 4 veckor få tidningen gratis varje fre-sön. Det tackar jag ju ja till nu när söndagsutdelningen verkar fungera. Som motprestation ska jag svara på en undersökning om vad jag tycker om tidningen. Det är en skön, mulen och kravlös söndag. Jag är ledig, DN har kommit och Mannheimer & Tengby har börjat om på radion.
(Huvudvärken kan bero på värktabletten jag äter. Den vanligaste biverkningen är huvudvärk!)

Inga kommentarer: