fredag 7 juni 2019

+ 26

Bäst att passa på att cykla till stan när det är så fint väder. Förra veckan hade jag vinterjackan och idag cyklade jag i kortärmat. (Glömde hatten!) Litet förvirrande för kropp och sinne, men nu är det skönt ute. Röjardag på stan, men inga fynd för mig. Åhléns hade ganska bra rea, men inget jag behövde. Tog istället fram min app på telefonen och med den betalade jag en god sommarsallad. Satt ute på Storgatan vid Espresso house. Massor med folk passerade, men ingen bekant. Det är roligt att sitta och studera folk. Folk som ser litet vilsna ut i sina shorts och linnen, massa fnittrande tjejer som antagligen var ute efter examenskläder, en svensexa drog förbi, kunderna från Systemet som knäade under sina påsar och kartonger .... allt detta medan jag åt svart ris för första gången.

Inga kommentarer: